On extended, boundless, vibratory and in-the-now sympathy music

http://jeromejoy.org/


  || NEWS                 || BIO   | SHOWS   | CATALOG                 || PROJE(C)TS   | MP3s   | CDs   | VIDEOS                         || BIBLIO   | STUDIES   | DOCUMENTATION   | PH.D.   | EDU                 | COLLECTIVE JUKEBOX   | NOCINEMA.ORG   | CONCERTS FILMS   || AUDITO   | QWAT?                   || home   | contact  |     |    🔎  |

  VERSIONS :  English, Français Last changed - (French time): 2013/06/09 09:46     > Recent changes

 

This revision is from 2012/07/03 15:46. You can Restore it.


SOMMAIRE / CONTENTS
NMSAT PRESENTATION PUBLICATIONS / PUBLISHINGS


Historique de l’Art Audio et de la Musique en Réseau (NMSAT)

NMSAT — Networked Music & Sound Art Timeline

Panorama des Pratiques et Techniques Liées aux Transports de Sons et aux Actions Sonores à Distance :

Archéologie, Généalogie et Anthropologie Sonore des Auditoriums Internet et de l’Écoute à Distance


Un projet mené par Locus Sonus (2008-2012)Accès au projet base de données : (bientôt) http://locusonus.org/nmsat/







  1. TÉLÉCHARGEMENTS / DOWNLOADS




    1. NMSAT Vol. 1+2 — PART 1 : ∞ - 1964 — Ancient and Modern History, Anticipatory Literature and Technical Developments References — (version Apr. 2011 - 1600 pages)

      (draft version - beta v.1.110410 - not corrected)
      Edited by Jérôme Joy & Locus Sonus, audio in art


      ../files/articles/nmsat/NMSAT_vol1.png Télécharger / Download NMSAT Vol. 1+2 (23Mb) http://joy.nujus.net/files/img/icon_pdf_round.png

      All rights reserved. Permission is granted to use parts and pieces of the content for non-commercial purpose and for research and educational uses. I.E. you can use and copy content for whatever personal & scientific use you may desire, in any way as long as the content authors are credited. And it would be courteous if you could inform people of this ressource by linking or refering to the research project and its exact denomination : « Networked Music and SoundArt Timeline (NMSAT), edited by Locus Sonus, audio in art research group, 2008/2011, http://locusonus.org/nmsat/ , all rights reserved ». Links to this document are welcome after e-mailing the Editor with the document URL where the link will appear : support@locusonus.org. In return for the use of the contents, please consider a contribution to the current database.

      Il est permis d’utiliser et de copier des extraits ou des parties du contenu de cette publication pour des usages non-commerciaux et plus particulièrement pour des utilisations dans des cadres de recherche et d’éducation. C’est-à-dire que vous pouvez utiliser des extraits pour un usage personnel ou scientifique dans la mesure où vous signalez les crédits des auteurs des contenus que vous empruntez. Et, par courtoisie, merci de donner connaissance de cette ressource en posant un lien et les références de ce projet de recherche selon les dénominations exactes suivantes : « Networked Music and SoundArt Timeline (NMSAT), edited by Locus Sonus, audio in art research group, 2008/2011, http://locusonus.org/nmsat/ , all rights reserved ». Les liens vers le site du NMSAT sont bienvenus et dans ce cas merci d’envoyer un message sur le courriel de l’Éditeur avec l’adresse du site où ce lien apparaît : support@locusonus.org. En échange de l’emprunt de contenu du NMSAT, merci de contribuer par un apport à la base de données actuelle.





    2. NMSAT Vol. 3+4+5 — PART 2 : 1950 - present (2008) — Networked Music and Sound Art Works & Tech Developments and Contemporary References — PART 3 : Reference papers & Bibliography — (version Apr. 2011 - 482 pages)

      (draft version - alpha v.1.110410 - not formatted and not corrected)
      Edited by Jérôme Joy & Locus Sonus, audio in art


      ../files/articles/nmsat/NMSAT_vol2.png Télécharger / Download NMSAT Vol. 3+4+5 (10Mb) http://joy.nujus.net/files/img/icon_pdf_round.png

      All rights reserved. Permission is granted to use parts and pieces of the content for non-commercial purpose and for research and educational uses. I.E. you can use and copy content for whatever personal & scientific use you may desire, in any way as long as the content authors are credited. And it would be courteous if you could inform people of this ressource by linking or refering to the research project and its exact denomination : « Networked Music and SoundArt Timeline (NMSAT), edited by Locus Sonus, audio in art research group, 2008/2011, http://locusonus.org/nmsat/ , all rights reserved ». Links to this document are welcome after e-mailing the Editor with the document URL where the link will appear : support@locusonus.org. In return for the use of the contents, please consider a contribution to the current database.

      Il est permis d’utiliser et de copier des extraits ou des parties du contenu de cette publication pour des usages non-commerciaux et plus particulièrement pour des utilisations dans des cadres de recherche et d’éducation. C’est-à-dire que vous pouvez utiliser des extraits pour un usage personnel ou scientifique dans la mesure où vous signalez les crédits des auteurs des contenus que vous empruntez. Et, par courtoisie, merci de donner connaissance de cette ressource en posant un lien et les références de ce projet de recherche selon les dénominations exactes suivantes : « Networked Music and SoundArt Timeline (NMSAT), edited by Locus Sonus, audio in art research group, 2008/2011, http://locusonus.org/nmsat/ , all rights reserved ». Les liens vers le site du NMSAT sont bienvenus et dans ce cas merci d’envoyer un message sur le courriel de l’Éditeur avec l’adresse du site où ce lien apparaît : support@locusonus.org. En échange de l’emprunt de contenu du NMSAT, merci de contribuer par un apport à la base de données actuelle.










   
   
   
    [Edit] [Hist] [UP] [List] [New]   [Log out]


1995/2020 — Powered by LionWiki 3.1.1 — Thanks to Adam Zivner — webmaster & webdesign : Jérôme Joy — Author : Jérôme Joy — Any material is under copyleft © with in-line & in-text attributions —
http://jeromejoy.org/ — Hosted by nujus.net NYC since 2007, and by The Thing NYC (between 1995-2007 — Thanks to Wolfgang Staehle and the Thing team).